Bijna! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Anuschka - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Anuschka - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: Anuschka

Blijf op de hoogte en volg Anuschka

28 Juni 2014 | Nederland, Wageningen

Het aftellen is begonnen, nog precies 2 dagen, 18 uur en (op dit moment) 15 minuten totdat ik echt in het vliegtuig zit naar Maleisie!

De laatste voorbereidingen worden nog getroffen, maar ik heb er in ieder geval al superveel zin in! Ik heb dit blog aangemaakt om geïnteresseerden op de hoogte te houden, en ook voor mezelf om een beetje een naslagwerk te hebben van wat ik allemaal tegenkom. Ik durf nog niet te beloven dit blog trouw bij te houden (geen idee hoeveel zin ik daarin heb op reis), maar ik ga wel proberen zo nu en dan wat erop te zetten!

Liefs,
Anuschka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anuschka

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 3572

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 26 Augustus 2014

Het grote avontuur

Landen bezocht: